Selasa, 13 Disember 2011

Tempat Hang out popular !

Asslamualaikum: )
 Agak lama blog tak diupdate,seriously gigih menyiapkan hw .hurghhh !!!
Cuti-cuti ni mesti ramai parent yang bawa family diorang bercuti kan(aku je kot yg xpegi).
 Tapi anak2 still nak hang out dengan kawan2.
Antara tempat yang popular seperti..

 1.SHOPPING COMPLEX.
 Kita memang selalu pergi tempt ni . selalunya kita akan rasa excited bila datang sini nak jumpa kawan tapi bila datang dengan family rasa macam tak de perasaan pon. Lagi excited bila nak jumpa someone special.hee~

 2.CINEMA
. Selalunya ni adalah antara aktiviti yang korang akan buat kalau hang out . Kadang2 tak kisah pon movie apa korang main redah je sebab tak tau nak buat apa lagi dekat mall tu ..

 3.BOWLING .
 Mula2 aku rasa macam tak nak masukkan bowling ni tapi ramai je yang pergi tempat ni and aku rasa okey la masukkan ..sebenarnya aku tak minat main benda alah ni. Maybe selalu kalah kot.haha.. Kalau lawan dengan org yg terror .rasa macam noob je n rasa macam tak pernah main.asal boleh nak mengelak kalau kawan2 ajak kan..kan.. Mengaku jela yang kita memang tak pandai main.terase aku.haha..

 4.MCD\KFC n etc.
Aku tak pernah la pulak melepak kat tempat makan lama2.lepas makan terus pergi tempat lain. Tapi ramai juga yang suka duduk sini lama2..rasa x berapa nak selesa.better pergi tempat yang banyak aktiviti yg korang boleh buat.ok ;)

 Dah tak tau nak create idea apa lagi.ni cuma pendapat ok. Btw,terimakasih sebab sudi baca.assalamualaikum ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan