Khamis, 24 November 2011

Bagaimana anda berblog ?

Assalamualaikum >_<


5.35 a.m aku baru ada idea untuk mengupdate blog (gigih mood).
hampir 3 jam aku fikir kan idea ni then taraankkk
aku waste time dengan mengedit and post entry this entry ini SAHAJE ..then aku selalu terlupa off lap top..dan  kurang tido and aku rase bukan aku sorang je kot yang  buat kerja idiot ni kan kan kan ? hee~
normally.ramai blogger suka,enjoy,happy n etc post entry mereka lewat malam.WHY ?

a few reason :-

*sunyi .
aku pon admit benda ni..tengah malam tersangatlah sunyi sepi .semua dah tido except kau.then,mind pon  doublecheese tenang and dapat produce idea yg intresting  .(interesting ke?)haha..

*sejuk.
okey,aku rase idea ni tak berape nak bernas sangat >_<
bila sejuk otak tenang ,bila otak tenang minda kita terbuka n bla bla (gaya cakap -Dato' fadzilah Kamsah).hee~
 
serious memang tengah blank (demam).
baru  buat twitter kot .haha..
follow2 lah ye http://twitter.com/#!/AsyiqinKZ
Adios :)

p/s:thanks coz sudi baca n sori borink :)



                   


Tiada ulasan:

Catat Ulasan